elwasem

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

elwasem

elwasem

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الوسيم يحيكم فى منتدى ادبى - علمى - ثقافى - دينى - فمرحب بكم

2 مشترك

سوكه اجدع ناس

Sha7atelgram
    Sha7atelgram

سوكه اجدع ناس Empty سوكه اجدع ناس

مُساهمة من طرف Sha7atelgram الأربعاء فبراير 20, 2013 8:41 am

[font=Arial Black][i][color=green][center]

عدل سابقا من قبل Sha7atelgram في السبت مارس 02, 2013 1:22 am عدل 1 مرات
    elamor
    elamor

سوكه اجدع ناس Empty وصفه سحريه

مُساهمة من طرف elamor الأربعاء فبراير 20, 2013 10:10 am

وصفه سحرية للتحول من شحات الغرام الى حرامى الغرام

ازاى تعامل البنات بلياقة ويموتوا فيك

بصــــــو بقــــــــى يا رجــــــــالتنا

العملية فى منتهى السهولة و سيتم عرضها من خلال عدة مواقف متتالية
    وربنا يقدرنا على بنت حواء

1-
    اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسألك انت عامل ايه ازى احوالك ؟

ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟

2-
    ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة

ترد و تقول شىء طبيعى

3-
    لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الرخامه او على الاقل ترش عليها ميه

4-
    لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصص لها و متنح و لما تسألك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......

5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت بابا حسنى بالظبط

6-
    لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسألك عن رايك فى شكلها قولها هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى (اللى مش فاهم يسالنى)

7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30 بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة

8-
    لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك.....

9- لو نفسك تمشى مع بنت عندك فى الكليه و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) .....

هتنادى عليك
    ........
    - حماده.... ممكن لو سمحت......
    - بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......

طبعا و شها هيبقى احمررررررر لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك واد تنك وبارد وماعندكش دم ولا ذوق
    ....

وفجأه روح كلمها عادى وقولها كنتى عايزه ايه و لا كأن حاجة حصلت
    ......

هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك
    ...

10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........ والبياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين انا جى قبل الانسه (طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)
    11-
    لو انت
    مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية طبعا اتصرف فورا و قعدها جنبه و اقعد انت ورا

12-
    لو انت مصاحب بنت جدعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضرت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى .... امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما سقطت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ...... مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس عليا

13-
    لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟

قولها: هو انتى مين فيهم

14-
    لو كنت ماشى مع بنت سمرة وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى....

قولها : يا فحم مولع
    ..

15- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه

رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها

16-
    لو بتسألك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها ساره

17-
    لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك

قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة

كفـــــــــــاية عليكم كـــــــــدة انهــــــاردة

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 19, 2024 4:09 am